نماینده ولی فقیه در سپاه مراغه: مراقب پروژه آندلس‌سازی دشمن در شرایط فعلی باشیم

نماینده ولی فقیه در سپاه مراغه با بیان اینکه با جهاد فرهنگی باید با آندلس‌سازی دشمن مبارزه کنیم، گفت: امروز جنگ سرد فرهنگی علیه جمهوری اسلامی برای جلوگیری از گسترش اسلام مورد توجه دشمن و صهیونیزم قرار دارد.

خبرگزاری فارس: مراقب پروژه آندلس‌سازی دشمن در شرایط فعلی باشیم
 

 حجت‌الاسلام و المسلمین اباصلت فیضی‌زاده ظهر امروز در اولین همایش سپاه عاشورا و جهاد فرهنگی با اشاره به اهمیت توجه به مبانی دینی در جهاد فرهنگی اظهار داشت: باید با جهاد فرهنگی با آندلس‌سازی دشمن در شرایط فعلی مبارزه کنیم که در این زمینه تمسک به آیات قرآنی و روایات دینی مهم است.

پژوهشگر برگزیده سپاه عاشورا افزود: در آیات قرآنی بر جهاد اشارات زیادی شده و در سال‌های اخیر گسترش اسلام منبعث از انقلاب اسلامی موجب دشمنی‌های زیادی شده و دشمنان درصدد نابودی خاستگاه انقلاب اسلامی و در نتیجه جلوگیری از گسترش اسلام هستند که در این زمینه نیازمند جهاد فرهنگی و مقابله با آنان با دست زدن به مسائل اخلاقی و دینی اسلامی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز منافقان و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی اذعان دارند که مقابله با جمهوری اسلامی بر اساس تغییر دیدگاه مردم و جنگ فرهنگی است.

فیضی‌زاده ادامه داد: رهبر معظم انقلاب برای مقابله با جنگ فرهنگی بر رشد بصیرت، تحمل سختی‌ها و علم تاکید دارند.

پژوهشگر برگزیده سپاه عاشورا گفت: امروز جنگ سرد فرهنگی علیه جمهوری اسلامی برای جلوگیری از گسترش اسلام مورد توجه دشمن و صهیونیزم قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه مراغه بیان کرد: البته باید توجه داشت که در زمینه تقسیم جهاد نیز جهاد درونی و بیرونی مطرح است و در شیوه‌های جهاد نیز روش‌های مختلفی وجود دارد اما در این میان نباید از فضیلت جهاد اکبر و اصغر نیز غفلت کرد.

وی عنوان کرد: بر اساس روایات اسلامی مداد علما برتر از خون شهدا است چرا که تعلیم و تربیت علما موجب ترویج فرهنگ شهیدپروری شده و بر همین اساس جهاد فرهنگی دارای ارزش خاص معنوی و الهی است.

وی افزود: ابطال عقاید باطل در جهاد فرهنگی بسیار مهم است و امروز ما وامدار تفکر ائمه اطهار در زمینه جهاد فرهنگی هستیم و باید توجه داشت که ایمان و اخلاص از جمله پیش شرایط جهاد فرهنگی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه مراغه حفظ روحیه جهادگری را لازمه موفقیت در جهاد فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی باید به عنوان یک مجاهد حاضر شویم و تا زمانی که حمله و تهاجم دشمن را باور نکنیم نخواهیم توانست موفق باشیم.

در مقابله با تهاجم فرهنگی نباید تدافعی عمل کرد

وی خاطرنشان کرد: ابزارهای مختلفی بنا به شرایط توسط مزدوران غربی مورد استفاده قرار می‌گیرد و در حال حاضر این افراد چهره رحمانی اسلام را علم کرده و مطرح می‌کنند.

فیضی‌زاده بر شناخت راهکارهای دشمن در جهاد فرهنگی تاکید کرد و گفت: در مقابله با تهاجم فرهنگی نباید تدافعی عمل کرد و متاسفانه ما همواره در این زمینه حرکت کرده‌ایم.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری در زمینه جهاد فرهنگی گفت: ایشان جهاد فرهنگی را از اوجب واجبات برشمرده و نقش بسیج در این میان را همواره مورد تاکید قرار می‌دهند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 7 دی 1394برچسب:, | 10:2 | نويسنده : شهروند مراغه ای |