مهدی هژبرخواه از مراغه نائب قهرمان رده سنی جوانان در دو صحرا نوردی قهرمانی کشور

برترین‌های مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور مشخص شدند

مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور که صبح امروز به میزبانی شهرستان گیلان‌غرب برگزار شد، با قهرمانی تیم همدان در رده سنی جوانان و تیم فارس در رده سنی بزرگسالان به پایان رسید.

تیم‌های آذربایجان شرقی و خراسان رضوی در رده سنی جوانان به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند و تیم‌های آذربایجان شرقی و ایلام نیز در رده سنی بزرگسالان نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور ایستادند.

در رده سنی جوانان 49 دونده از 15 تیم و در رده سنی بزرگسالان 80 ورزشکار از 22 تیم از استان‌های کشور شرکت کرده بودند که دوندگان جوان مسیر 8 کیلومتری را پیمودند و بزرگسالان نیز در مسیر 12 کیلومتری با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در رده سنی جوانان عطا اسدی از تبریز، و مهدی هژبرخواه از مراغه دوم و ایمان طالبی از همدان سوم شدند و در رده سنی بزرگسالان نیز محمدجواد ابوترابی از اصفهان، حسین کیهانی از کرمانشاه و محمدجواد صیادی از فارس به ترتیب اول تا سوم شدند.

در مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور به نفرات و تیمهای برتر نیز از سوی برگزار کنندگان حکم و مدال قهرمانی و به ترتیب از نفر اول تا دهم هر رده سنی، مبلغ پانزده میلیون، ده میلیون، 7 میلیون، 5 میلیون، 3 میلیون و 2 میلیون ریال بعنوان جایزه نقدی اهداء شد.

در اختتامیه این مسابقات، مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی، جلال عزیزی معاون تربیت بدنی استان و حمید فردین پور رئیس هیئت دو و میدانی کرمانشاه نیز حضور داشتند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 8 دی 1394برچسب:, | 23:15 | نويسنده : شهروند مراغه ای |