انتشار کلیپ صوتی بیانات رهبر معظم انقلاب درباره حق الناس در انتخابات

 پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، کلیپ صوتی بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر ائمه جماعات سراسر کشور درباره حق الناس در انتخابات را با عنوان جنجال برای نفوذ منتشر کرد.

 

 

رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر ائمه ی جمعه ی سراسر کشور با تأکید بر مسئله ی «حق الناس در انتخابات» به تبیین وجوه مختلف این مسئله پرداختند.
ایشان معتقدند: «بخشی از این حق الناس، همین حق رأی شورای نگهبان است؛ همین حق نظارت استصوابی و مؤثر شورای نگهبان است؛ این جزو حق الناس است، این را باید رعایت کرد، این را باید حفظ کرد.»
رهبر انقلاب، هدف از فشارها و جنجال آفرینی ها پیرامون «نظارت استصوابی شورای نگهبان» را «نفوذ دادن عناصر مخالف با اسلام و امام و نظام جمهوری اسلامی در ارکان» کشور می دانند.

**سخنان حضرت آیت الله خامنه ای که در پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR منتشر شده و در این صوت می شنوید به این شرح است:
* رأی مردم حقّ النّاس است. ما بیخود این اعتمادی را که مردم به نظام دارند، با حرفهای بی منطق مخدوش نکنیم. گاهی به وزارت کشور ایراد میگیرند، گاهی به شورای نگهبان ایراد میگیرند. شورای نگهبان، چشم بینای نظام برای انتخابات است.
* این بحث «نظارت استصوابی» و این چیزهایی که باز هم رویش جنجال میکنند، از آن جنجالهای بسیار بیمبنا و بیریشه ای است که هدفش تضعیف شورای نگهبان و در واقع نفوذ دادن عناصر مخالف با اسلام و مخالف با امام و مخالف با نظام جمهوری اسلامی در ارکان قانونگذاری است. مانعشان شورای نگهبان است.
* نمیشود به هر کسی با هر کیفیتی در رفتار و اخلاق و عقاید و سلائق و ممشا و معلومات و معرفت و اینها، اجازه داد که برای اداره ی یک کشورِ هفتاد میلیونی، با این عظمت، با این تاریخ، بیاید قانون بنویسد؛ او را الزام کند که باید تو اینطور بکنی، اینطور نکنی؛ این شرائطی دارد.
* آن کسی که بناست رهبر را انتخاب کند، شرائطی دارد، صلاحیتهائی دارد؛
* یا آن کسانی که بناست برای این کشور قانون بنویسند،
* یا آن کسی که بناست رئیس قوه ی مجریه ی کشور بشود؛ یعنی همه ی موجودی کشور، دارائی کشور، امکانات کشور در اختیار او باشد، برای اینکه به مدت چهار سال این کشور را اداره کند، نظم بدهد، پیش ببرد، آباد کند، مشکلاتش را برطرف کند؛ نمیشود هر کسی بیاید در اینجا قرار بگیرد؛ صلاحیتهائی لازم است. این صلاحیتها را کی باید تشخیص بدهد؟

 

برای دانلود روی کلمات مورد نظر کلیک کنید :

 

فایل صوتی سخنرانی حضرت آقا در دیدار با ائمه جمعه( حق الناس )

 

فایل صوتی سخنرانی حضرت آقا  در مورد جنجال نفوذ

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 17 دی 1394برچسب:, | 11:46 | نويسنده : شهروند مراغه ای |