امام جمعه موقت مراغه: قلم، مهمترین سلاح شیخ نمر در برابر رژیم آل سعود بود

امام جمعه موقت مراغه گفت: قلم و اندیشه مهمترین سلاح آیت الله شیخ نمر باقر المنر در برابر جنایت های رژیم آل سعود بود .

 http://img7.irna.ir/1394/13941018/81912206/81912206-70431869.jpg

حجت الاسلام حمیدی محمدی راد، روز جمعه در آیین راهپیمایی اعتراض آمیز نمازگزاران مراغه در خصوص به شهادت رساندن آیت آلله شیخ نمر از سوی رژیم آل سعود، افزود: شیخ نمر، عالم مجاهدی است که بدست رژیم آل سعود به علت بیان حقایق و روشنگری به شهادت رسید.
وی با بیان اینکه این رژیم، اتهام تروریست به این عالم نسبت داده بود، یادآور شد: شیخ نمر با قلم و اندیشه خود به عنوان تنها سلاح خود در برابر باطل ایستادگی می کرد.
حجت الاسلام محمدی راد، ادامه داد: مردم ایران با راهپیمایی خود علیه رژیم آل سعود و برای محکوم کردن اعدام شیخ نمر، با رهبر معظم انقلاب و آرمان های انقلاب اسلامی بیعت می کنند.
وی گفت: راهپیمایی کنندگان علاوه بر محکوم کردن به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر، کشتار مردم بیگناه در کشورهایی مانند بحرین و نیجریه را نیز محکوم کرده و حمایت خود از تمامی آزادیخواهان جهان را اعلام می کنند.
نمازگزاران مراغه روز جمعه پس از اقامه نماز با راهپیمایی و سردادن شعارهایی از جمله مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر آل سعود، آل سعود مرده باد اسلام پاینده باد، شیخ نمر زنده است آل سعود شرمنده است و آل سعود پلید گروه آل یزید، اعدام شیخ نمر را محکوم کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 19 دی 1394برچسب:, | 9:13 | نويسنده : شهروند مراغه ای |