به همت حوزه هنری پردیس سینمایی با چهار سالن در مراغه ساخته می‌شود
 
 
ساخت یک پردیس سینمایی با ظرفیت ۴ سالن در شهر مراغه به زودی آغاز می شود.

محمود کاظمی مدیر عامل موسسه بهمن سبز با اعلام این خبر درباره جزئیات ساخت پردیس سینمایی در شهر مراغه گفت: این مجتمع فرهنگی و تفریحی شامل چهار سالن سینما است. یکی از سالن های این پردیس سینمایی ۶۲۰ ظرفیت صندلی دارد و سه سالن دیگر ظرفیت ۱۱۰ صندلی دارند.

مدیر عامل موسسه بهمن سبز درباره روند ساخت این مجتمع گفت: مراحل مقدماتی و مذاکرات با مسئولان شورای شهر، شهرداری و فرمانداری مراغه انجام شده و به زودی و پیش از آغاز بهمن‌ماه کلنگ احداث این پردیس به زمین زده می‌شود و حضور حوزه هنری در ساخت این پردیس با مشارکت بخش خصوصی حضور خواهد بود.

وی ادامه داد: موسسه بهمن سبز ضمن اجرای برنامه تعمیرات و بازسازی در سینماهای حوزه هنری در سراسر ایران، برنامه‌های گسترده برای ساخت پردیس در نقاط مختلف کشور دارد. البته ساخت پردیس‌ها نیازمند مشارکت نهادهای دولتی و مراکز خصوصی است و مشارکت این بخش‌ها روند اجرایی شدن برنامه های ساخت و ساز را در سینماسازی تسریع کند.

کاظمی در پایان گفت: با توجه به نیاز جدی سینمای ایران به سالن‌سازی و هشدار اغلب کارشناسان سینما و سینماگران درباره وضعیت بحرانی سالن ها در ایران و رابطه نادرست بین تولید و توزیع، به نظر می رسد وظیفه بسیاری از نهادهای فرهنگی و هنری توجه به مقوله سالن‌سازی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 27 دی 1394برچسب:, | 8:29 | نويسنده : شهروند مراغه ای |