برگزاری دهمین جشنواره‌ی تئاتر مردم در شهرستان مراغه
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه از برگزاری دهمین جشنواره‌ی تئاتر مردم در این شهرستان خبر داد

 دادرس فیاض گفت: در راستای ایجاد بستر و فضای مناسب برای نگاهی نو به هنر نمایش، بیان هنرمندانه‌ی مسائل اجتماعی و فرهنگی و توجه به فطرت پاک انسانی و آموزه‌های متعالی دینی و همچنین جلب مشارکت صمیمانه‌ی هنرمندان این عرصه، انجمن هنرهای نمایشی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه دهمین جشنواره تئاتر مردم را در سطح شهرستان مراغه برگزار می‌کند.

وی افزود: در این جشنواره که با موضوع آزاد و اهتمام ویژه به موضوعاتی با محوریت  عفاف و حجاب، تئاتر مقاومت، دفاع مقدس ونگاره‌های دینی و انسانی متعالی،  تجربه‌های نوین و شیوه‌های نمایشی خلاقانه پذیرای آثار ارسالی خواهد بود، سه بخش صحنه‌ای‌، خیابانی و نمایشنامه خوانی در نظر گرفته شده است.

دادرس گفت: محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد و فقط متون ایرانی در بخش مسابقه شرکت داده خواهند شد.

وی افزود:آخرین مهلت ارسال متون به جشنواره بیست و پنجم بهمن ماه جاری و زمان برگزاری جشنواره نیز در اردیبهشت ماه 95 خواهد بود.

دادس تاکید کرد: علاقمندان می‌تواند با توجه به شرایط، ضوابط و زمانبندی جشنواره متون پیشنهادی خود را به نشانی دبیرخانه واقع در مراغه، بلوار شهید درخشی، مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، امور هنری و یا  میدان پاسداران، خیابان آب، تالار صوفی، دفترانجمن هنرهای نمایشی ارسال یا تحویل نمایند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 15 بهمن 1394برچسب:, | 1:34 | نويسنده : شهروند مراغه ای |