تحقق شعار عزت بخشیدن به پاسپورت ایرانی با ایجاد تعاملات بین المللی زیر سایه برجام/دولت روحانی پروژه
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برجام در کاهش تنش ها بین ایران و سایر کشورها تاثیرگذار بوده است، گفت: شعار عزت بخشیدن به پاسپورت ایرانی توسط روحانی در ایام انتخابات، با ایجاد تعاملات بین المللی در شرایط پسا برجام تحقق یافته است.
 
تحقق شعار عزت بخشیدن به پاسپورت ایرانی با ایجاد تعاملات بین المللی زیر سایه برجام/دولت روحانی پروژه ایران هراسی را نقش بر آب کرد

مهدی دواتگری : در خصوص شعار حسن روحانی در ایام انتخابات مبنی بر عزت بخشیدن به پاسپورت ایرانی و منظور وی از این شعار، اظهار داشت: ایرانی ها ملتی با فرهنگ و تاریخ غنی هستند که در جامعه بین المللی به خوبی نقش خود را ایفا می کنند.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی در خصوص میزان تحقق شعار انتخاباتی رئیس جمهوری، بیان کرد: شعار انتخاباتی آقای روحانی در ایام انتخابات به لحاظ مسائل سیاسی که در سال های اخیر شاهد بودیم و در جهت رفع موانع و ایجاد تعاملات بین المللی در شرایط پسا تحریم تحقق یافته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت فعلی ایران توانسته است بر موضوع ایران هراسی غلبه کند، ادامه داد: کشورهای آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی با روحیه مستکبرانه خود، به دنبال القای موضوع ایران هراسی در منطقه بودند.

دواتگری با بیان اینکه فضای ضد حقوق بشری در این کشورها حاکم است ولی در عین حال به انتقاد از ایران می پرداختند، گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری مستقل با ساختار خاص خودش به دنبال رفع فضای ایران هراسی در جهان بود که در این راه موفق شده است.

وی افزود: برجام در کاهش تنش های ایران با سایر کشورها نقش اساسی داشته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 16 بهمن 1394برچسب:, | 15:33 | نويسنده : شهروند مراغه ای |