طرح گاز رسانی به چهار روستای مراغه باحضور معاون استانداروفرماندارویژه شهرستان مراغه به بهره برداری ر
طرح گاز رسانی به چهار روستای مراغه باحضور معاون استانداروفرماندارویژه شهرستان مراغه به بهره برداری رسید. مشاهده در قالب PDF چاپ
 
IMG_8137
  دراین آیین ، طرح گازرسانی به چهار روستای مراغه با صرف 45 میلیارد ریال اعتبار و احداث و آسفالت راه سه روستا نیز با 36 میلیارد ریال اعتبار با حضور معاون استانداروفرماندارویژه شهرستان مراغه به بهره برداری رسیده است.

محمدی معاون استانداروفرماندارویژه شهرستان مراغه درآیین بهره برداری از گازرسانی به چهار روستای قشلاق، تازه کند قشلاق، آشان و چوان علیا، گفت: ارایه خدمات درنظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان انجام می شود.

فرماندار، با اشاره به نام گذاری هفتمین روز از دهه فجر بنام انقلاب اسلامی، معنویت گرایی، حاکمیت ارزش ها، فرهنگ و تمدن نوین اسلامی، افزود: هم اکنون انقلاب اسلامی ایران در سایه هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی به سمت احیای فرهنگ و تمدن نوین اسلامی رهنمون می شود.

رییس شرکت گاز مراغه نیز دراین آیین گفت: گازرسانی به چهار روستای قشلاق، تازه کند قشلاق، آشان و چوان علیا به طول 21 کیلومتر بوده و با اجرای این طرح ها یک هزار و 30 خانواده در قالب چهار هزار نفر از نعمت گاز بهره مند شدند.

محمدرضا ستیز، با بیان اینکه برای اجرای این طرح 45 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، افزود: هم اکنون بهره مندی روستاهای مراغه از نعمت گاز به 98 درصد رسیده و این آمار در مناطق شهری نیز 100 درصد است.

وی اظهارکرد: در سال جاری عملیات گازرسانی به 9 روستا با 80 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده، آغاز شده که همه به بهره برداری رسیده و گازرسانی به روستای ازبک نیز در حال انجام است.

ستیز ادامه داد: هم اکنون 22 هزار و230 خانوار روستایی در قالب 77 هزار نفر جمعیت و 30 هزار خانواده شهری در قالب 152 هزار نفر جمعیت از نعمت گاز بهره مند هستند.

رییس اداره راه و شهرسازی مراغه نیز درآیین بهره برداری از راه سه روستای این شهرستان گفت: طرح عمرانی احداث و آسفالت راه روستایی صومعه، هریس و یای شهری به طول 12 کیلومتر اجرا شده و برای اجرای آن 36 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

ناصر حمیدی افزود: در سال جاری این اداره 32 کیلومتر راه روستایی احداث کرده که برای این میزان حدود 70 میلیارد ریال اعتبارهزینه شده است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 20 بهمن 1394برچسب:, | 22:24 | نويسنده : شهروند مراغه ای |