تایید صلاحیت 7 کاندیدای مجلس در دقیقه 90/ تعداد کاندیداها به 363 نفر رسید

رییس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی از تایید صلاحیت هفت نفر از کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه این استان در آخرین مرحله بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان خبر داد.


http://ostan-as.gov.ir/uploads/1/ArchivePicture/2459.jpg
سعید شبستری گفت: پس از بررسی‌های تکمیلی در خصوص افرادی که به رد صلاحیت خود اعتراض کرده بودند، صلاحیت 7 نفر دیگر از کاندیداهای استان احراز و این افراد وارد رقابت های انتخاباتی مجلس دهم شدند.

به گفته وی، با تایید صلاحیت این افراد، شمار افراد تایید صلاحیت شده در استان برای رقابت‌های انتخاباتی مجلس دهم به 363 نفر رسید.

شبستری در خصوص آمار کاندیداها، توضیح داد: با تایید صلاحیت‌های اخیر، از 623 نفر ثبت نام کننده در سطح استان تعداد 363 نفر تایید شده‌اند که درصد افراد تایید صلاحیت شده با کسر 44 نفر انصرافی، در حدود 63 درصد است.

وی ابراز امیدواری کرد فعالیت‌های انتخاباتی در سطح استان با شور و انرژی فراوان برگزار شده و شاهد برگزاری انتخاباتی با مشارکت بالای شهروندان باشیم.

استان آذربایجان‌شرقی با داشتن 19 کرسی در مجلس شورای اسلامی، بعد از تهران دومین استان از نظر تعداد نمایندگان بوده و از این جهت رقابت‌های انتخاباتی در استان از اهمیت بالایی برخوردار است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 28 بهمن 1394برچسب:, | 1:36 | نويسنده : شهروند مراغه ای |