اردوی تیم ملی سرکل کبدی در مراغه

اردوی تیم ملی سرکل کبدی در مراغه

 


بهرامی : هم قسم شده ایم مقام چهارمی جهان را به دومی جهان ارتقاء دهیم و برای کسب مدال طلایی با هندوستان مبارزه خواهیم کرد.

وی در ادامه بیان کرد : رقابتهای سرکل کبدی قهرمانی جهان 9 الی 23 آذرماه به میزبانی ایالت پنجان هند برگزار و ایران اسلامی با تیمهای هند قهرمان جهان ، آمریکا ، سریلانکا ، آرژانتین ، سریالئون و نیوزلند هم گروه است.

وی گفت : تیمهای هند و پاکستان حریفان اصلی ما هستند و سال گذشته تیم آمریکا را شکست داده ایم وامسال نیز مدعی صعود از گروه به عنوان تیم دوم و حتی اول هستیم و برای شکست دادن تیم هند مبارزه خواهیم کرد ولی قول شکست نمی دهیم.

بهرامی افزود :از پاکستان در رقابتهای جهانی سال گذشته با اختلاف کم شکست خوردیم ولی امسال با برنامه ریزی های مناب و اردوهای مختلف و متعدد و استراتژی مناسب و تکنیک های لازم تیم پاکستان را شکست خواهیم داد.

وی گفت : از آذربایجان شرقی 8 بازیکن با ترکیب تیم ملی به این رقابتها اعزام خواهند شد و تنها مشکل سرکل کبدی آذربایجانشرقی نبود چمن تمرینی است که امید دارم به زودی این مشکل برطرف شود.

وی تصریح کرد : پس از اردوی تیم ملی در مراغه ، دومین مرحله اردو در شبستر بمدت 7 روز برگزار و سپس به اردوی تهران میرود و سپس عازم هندوستان می شود.

اردوی تیم ملی سرکل کبدی از 14 الی 21 ابان در مراغه برگزار می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 16 آبان 1393برچسب:, | 18:35 | نويسنده : شهروند مراغه ای |