بسیج در تبیین فرهنگ و ارزش های اسلامی

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، سرهنگ پاسدار اکبر شالچی زاده درهمایش نقش بانوان در تمدن اسلامی افزود: بسیج همواره در صحنه های حساس و خطیر جامعه نقش تعیین کننده خود را نشان داده و از ارزش ها و آرمان های اسلامی و انقلابی صیانت کرده است.

وی اظهار کرد: بسیجیان نیز درعرصه فرهنگ سازی و بصیرت افزایی در جامعه اسلامی نقش فعالی ایفا کرده و در پاسداری از ولایت و آرمان های انقلابی هیچ تردیدی به خود راه نمی دهند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه نیز دراین همایش گفت: بسیجیان در زمان حاضر ، طلایه داران تمدن بزرگ اسلامی هستند.

حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده افزود: بسیجیان در عرصه فرهنگ سازی، شکل گیری، پیشرفت و تداوم تمدن بزرگ اسلامی تلاش کرده و در برابر زیاده خواهی های نظام سلطه استوار ایستاده اند.

وی اظهار کرد: نظام سلطه با ایجاد گروههای تروریستی و فضاسازی های منطقه ای و فرا منطقه ای در صدد مقابله و جلوگیری از شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی در جهان اسلام است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: تدابیر رهبر معظم انقلاب در مقابله با توطئه های شوم دشمنان اسلام و انقلاب راهگشای جامعه اسلامی در این برهه حساس و تاریخی است.

حجت الاسلام فیضی زاده خاطرنشان کرد: بسیج و خانواده ها نقش تعیین کننده و مهمی در شکل گیری تمدن اسلامی داشته و باید با عنایت به رهنمودهای رهبری در خصوص سبک زندگی اسلامی گام بردارند.

وی ادامه داد: با توجه به چشم انداز 20 ساله و ترسیمی از سوی رهبر معظم انقلاب ، باید در راستای پیشرفت و شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی حرکت شود.

حجت الاسلام فیضی زاده گفت: دینمداری، ولایتمداری، قانونمداری و توجه به منویات رهبری، از مولفه های شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 2 آذر 1393برچسب:بسیج مراغه, | 21:31 | نويسنده : شهروند مراغه ای |