خبرهایی از شهرداری مراغه

دادستان عمومي و انقلاب مراغه : شهردار مراغه در جريان اختلاس اخير پاک دست مي باشد . به گزارش خبرنگار روزنامه رصد درنشست مطبوعاتي بعد از ظهر امروز دادستان عمومي و انقلاب مراغه( اقاي دلداري) با اصحاب خبر و رسانه هاي شهرستان اظهار داشتند ، اختلاس اتفاق افتاده به مبلغ در حدود 3ميليارد تومان بوده که شخص اختلاس کننده بازداشت شده و کليه وجوه اختلاس شده حداکثر تا 15 روز ديگر به حساب شهرداري بر گردانده مي شود . وي افزود شهردار و عوامل حسابداري شهرداري هيچگونه نقشي در اين پرونده نداشته و شخص آقاي شهردار در اين پرونده پاک دست بوده است . ايشان از اشهردار و عوامل شهرداري بخاطر تلاشهايشان در جهت عمران ، آبادي و نظافت و زيبا سازي شهر تشکر و قدر داني نمودند.

IMG_9564

 ضمنا

همزمان با هفته بزرگداشت کتاب و کتابخوانی از سوی نهاد کتابخانه های عمومی آذربایجانشرقی :


مهندس نادر ابراهیمی به عنوان شهردار فعال استان

در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی انتخاب شد

shahrdar

همزمان با هفته بزرگداشت کتاب و کتابخوانی مهندس نادر ابراهیمی شهردار مراغه به عنوان شهردار فعال در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح استان آذربایجانشرقی انتخاب و معرفی شد .
به گزارش حوزه اخبار و اطلاع رسانی شهرداری در لوح تقدیمی نهادکتابخانه های عمومی استان که به امضای آقای حسن خدایی رسیده بود آمده است : در اهمیت عنصر کتاب برای تکامل جامعه انسان همین بس که تمامی ادیان آسمانی و رجال بزرگ تاریخ بشری از طریق کتاب جاودانه مانده اند و اوج این شکوه جاودانگی در سطور منور قرآن کریم این معجزه عظیم الهی هویدا گشته و بدین سبب است که خادمان و تلاشگران عرصه کتاب و کتابخوانی همواره از جایگاهی ممتاز برخوردار بوده اند .
در ادامه این لوح آمده است : بیست و دومین دوره هفته کتاب ، فرصتی برای قدردانی از تلاشگران و مروجین فرهنگ کتاب و کتابخوانی است ، ضمن تبریک انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان شهردار فعال ، این لوح سپاس به رسم یادبود و قدردانی از زحمات و تلاش های شما تقدیم می شود .
گفتنی است در سالهای اخیر شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه ضمن ایفای نقش فعال در انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان با احداث فضاهای فرهنگی و اجتماعی متعدد در نقاط مختلف شهر در جهت توسعه و ارتقاء فرهنگ کتاب و کتاب خوانی قدم های موثری را برداشته است .

و اما تقدیر ویژه از طرف گروه مراغه سیاسی به

جهت زیباسازی و جلوه دادن به میادین شهر در ایام

محرم و در موضوعات دینی و اخلاقی

2

3

4

1



نظرات شما عزیزان:

مهدي عسگري
ساعت12:08---7 خرداد 1394
با عرض سلام خدمت دلسوزان مراغه پيشنهاد ميشود كه عكس فوق كه مربوط به يكي از روستاي مراغه ميباشد محل گردشگري شود با نصب پلكان در اطراف سنگ طبيعي و كاشت درختان و گلهاي زيبا رونق كسب و كار را ميتوان براي اهالي آن روستا به ارمغان آورد عكس فوق ضميمه پيام فوق ميباشد.

مهدي
ساعت18:43---9 فروردين 1394
بجاي اتهام زدن بياييم از فروردين سال جديد همه با هم با مديريت پاك منطقه مراغه را به قطب گردشگري تبديل كنيم اين حرفها بجز خروج جوانان بيكارمان به شهرهاي بزرگ مثل اصفهان و تهران و... جه سودي دارد اختلافها را كنار بگذاريم و فقط به اين بينديشيم كه چيكار كرد مراغه مهاجر پذير باشد نه اينكه جوانان ما بعد از تحصيلات عاليه به تهران و ديگر شهرها بروند والا چاراويماق و مشكين شهر را تهرانيها و اصفهانيا از مراغه بهتر ميشناسند فكري براي مجتمع هاي آب درماني بكنيد مگر از سرعين و مشكين شهر و چاراويماق چي كم داريم بعد از اينكه آباد كرديم انشااا... بگيم كي چيكار كرد كي احتلاس كرد الان با اين حرفها منطقه مراغه آباد ميشه به اميد ؟آباد شدن مراغه با همه جناحها كه فعلا\" هيچ شهري را مقصر اين نابساماني نميدانند من خودم اهل هيچ گروهي نيستم بايد فكري براي دانشگاه نجوم پشت رصد خانه مراغه كرد بايد فكري براي دوبانده شدن جاده هشترود به مراغه كرد و بايد فكري به حال ايجاد مجتمع هاي آب درماني كرد بانكي را هدف قرار داد و مردم سهام خريده و بسرعت شروع به ايجاد مجتمع هاي آب درماني و مكانهاي گردشگري و وسعت بخشيدن به اين منطقه مراغه كرد تا جمعيت ما تا سال 1396 به يك ميليون نفر برسد توصيف جاذبه هاي شهر با دست خالي چه سودي دارد ديگر بس است همه ما مراغه را تا سال 1396 آباد كنيم انشاا... به اميد آن روزبا تشكر كه حوصله كرديد و نوشته هاي اينجانب را خوانديد .

مهدي
ساعت18:42---9 فروردين 1394
بجاي اتهام زدن بياييم از فروردين سال جديد همه با هم با مديريت پاك منطقه مراغه را به قطب گردشگري تبديل كنيم اين حرفها بجز خروج جوانان بيكارمان به شهرهاي بزرگ مثل اصفهان و تهران و... جه سودي دارد اختلافها را كنار بگذاريم و فقط به اين بينديشيم كه چيكار كرد مراغه مهاجر پذير باشد نه اينكه جوانان ما بعد از تحصيلات عاليه به تهران و ديگر شهرها بروند والا چاراويماق و مشكين شهر را تهرانيها و اصفهانيا از مراغه بهتر ميشناسند فكري براي مجتمع هاي آب درماني بكنيد مگر از سرعين و مشكين شهر و چاراويماق چي كم داريم بعد از اينكه آباد كرديم انشااا... بگيم كي چيكار كرد كي احتلاس كرد الان با اين حرفها منطقه مراغه آباد ميشه به اميد ؟آباد شدن مراغه با همه جناحها كه فعلا" هيچ شهري را مقصر اين نابساماني نميدانند من خودم اهل هيچ گروهي نيستم بايد فكري براي دانشگاه نجوم پشت رصد خانه مراغه كرد بايد فكري براي دوبانده شدن جاده هشترود به مراغه كرد و بايد فكري به حال ايجاد مجتمع هاي آب درماني كرد بانكي را هدف قرار داد و مردم سهام خريده و بسرعت شروع به ايجاد مجتمع هاي آب درماني و مكانهاي گردشگري و وسعت بخشيدن به اين منطقه مراغه كرد تا جمعيت ما تا سال 1396 به يك ميليون نفر برسد توصيف جاذبه هاي شهر با دست خالي چه سودي دارد ديگر بس است همه ما مراغه را تا سال 1396 آباد كنيم انشاا... به اميد آن روزبا تشكر كه حوصله كرديد و نوشته هاي اينجانب را خوانديد .

مراغه ای
ساعت13:22---7 آذر 1393
چه شهردار خوبی داریم ما
واقعا با عثل جور در میاد این همه اختلاس شه ابراهیمی با خبر نباشه؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 4 آذر 1393برچسب:شهردار مراغه, | 10:10 | نويسنده : شهروند مراغه ای |