منتخب مردم تبريز در مجلس دهم: برجام بايد بهترين شرايط براي اجراي اقتصاد مقاومتي را فراهم كند

منتخب مردم تبريز، آذرشهر و اسكو در مجلس دهم گفت: برجام بايد شرايط را براي اجراي كامل اقتصاد مقاومتي در جامعه فراهم كند.

 

احمد عليرضا بيگي، شامگاه پنجشنبه در جشن ميلاد با سعادت حضرت علي (ع) در مسجد شيخ باباي شهرستان مراغه افزود: برجام بايد براي كشور فرصتي فراهم كند تا با استفاده از آن بتوان آينده مردم و معيشت آن ها را به بهترين نحو فراهم كرد.
وي اظهار كرد: طبق تاكيدهاي رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران، مقاومت پشتوانه اقتصاد كشور بوده و بر اين اساس مردم بايد نمايندگاني انتخاب كنند كه بتوان با كمك آن ها، كشور را به سمت توليد داخلي و در نهايت تحقق اقتصاد مقاومتي رهنمون كرد.
منتخب مردم تبريز، آذرشهر و اسكو در مجلس دهم، يادآور شد: پشتوانه رهبر معظم انقلاب از تيم مذاكره كننده، اعتبار برجام بوده و اگر پشتيباني و حمايت ايشان نبود بدون شك دولت نمي توانست در اين مسير قدم برداشته و ملت ايران نيز اين مساله را بدون حمايت و نظر رهبري قبول ندارند.
عليرضابيگي، ادامه داد: مسئولان بايد به معيشت مردم توجه كرده و شرايط پسابرجام، بايد زمينه هاي اين راحتي و آسايش را فراهم كند و از تشريفات و تجملات دوري شود.
احمد عليرضا بيگي، منتخب مردم تبريز، آذرشهر و اسكو در مجلس دهم، در حمايت از يكي از نامزد دور دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي از حوزه مراغه و عجب شير در اين آيين سخنراني كرد.
در حوزه انتخابيه مراغه و عجب شير، به علت كسب نشدن 25 درصد آرا از هيچ يك از نامزدها، دو نامزد انتخابات با كسب بيشترين راي به مرحله دوم راه يافته اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 4 ارديبهشت 1395برچسب:, | 8:39 | نويسنده : شهروند مراغه ای |