كسب دو رتبه برتر كشوري توسط دو هنرجوي مراغه اي

 مدير آموزش و پرورش مراغه گفت: دو هنرجوي اين شهرستان رتبه هاي برتر مسابقه هاي علمي هنرجويان فني و حرفه اي كشور را به خود اختصاص دادند.

 

جليل اسلامي افزود: اين دانش آموزان در مرحله كشوري اين مسابقه ها كه در شهر تبريز برگزار شد، موفق به كسب رتبه هاي برتر شدند.
وي اظهار كرد: مريم اميري از هنرستان توحيد در رشته كودكياري و ميررضا موسوي از هنرستان مجيد نيرومند مراغه در رشته تربيت بدني رتبه برتر اين مسابقه ها را كسب و به مرحله عملي اين جشنواره راه يافتند.
مرحله عملي مسابقه هاي علمي هنرجويان فني و حرفه اي در نيمه دوم ارديبهشت سال جاري در شهر سنندج برگزار مي شود.
اين مسابقه ها در راستاي كيفيت بخشي به فعاليت‌هاي آموزشي، ارتقاي سطح علمي و عملي هنرجويان هنرستان‌هاي فني‌ و حرفه‌اي و كشاورزي، ارزيابي كيفيت آموزش‌هاي تخصصي ارايه شده نظري و كارگاهي و ايجاد انگيزه‌هاي لازم براي جذب و هدايت استعدادها، خلاقيت‌‌ها و توانمندي‌هاي هنرجويان، ويژه هنرجويان پايه سوم هنرستان‌هاي فني ‌و حرفه‌اي و كشاورزي در سطح هنرستان،‌ استان و كشور برگزار مي شود.
اين مسابقه ها در سه مرحله هنرستاني، استاني و كشوري برنامه‌ريزي و اجرا مي شود و در اين دوره از مسابقه ها هنرجويان در 36رشته در سه زمينه صنعت، خدمات و كشاورزي با همديگر رقابت مي كنند.
در سال جاري هنرجويان رشته هاي سينما و نمايش نيز براي اولين بار در اين مسابقه ها شركت مي كنند.
هم اكنون 43 هزار دانش آموز و سه هزار كادر فرهنگي در 500 مدرسه دولتي و غير دولتي مراغه در حال تحصيل و تدريس هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395برچسب:, | 9:53 | نويسنده : شهروند مراغه ای |