امام جمعه مراغه: طلاب به مسائل روز جامعه بي تفاوت نباشند

 امام جمعه مراغه و نماينده مردم آذربايجان شرقي در مجلس خبرگان رهبري با تاكيد بر پشتيباني از رهبر معظم انقلاب، گفت: طلاب نبايد به مسائل روز جامعه بي تفاوت باشند.

 

آيت الله محمدتقي پورمحمدي، روز يكشنبه در همايش طلاب به مناسبت سالروز شهادت آيت الله مطهري و هفته معلم و عقيدتي و سياسي در مسجد جامع اين شهرستان افزود: علم اندوزي، جهاد در راه خدا و تقوا از مهمترين ويژگي هاي جهادگران زمان كنوني بوده و معلمان و استادان در زمان كنوني جهادگران انقلاب اسلامي هستند.
وي اظهار كرد: طلاب نيز بايد با تاسي از بزرگاني مانند شهيد مطهري، خود را مجهز به علم، تقوا و جهاد در راه خدا كنند تا بتوانند با شناخت مسائل روز جامعه و تاكيدهاي رهبر معظم انقلاب پشتيبان ولايت فقيه و ولي امير مسلمين جهان باشند.
امام جمعه مراغه يادآور شد: طلاب مهمترين پشتيبان انقلاب اسلامي ايران براي ثبات اسلام در جهان بوده و نظام اسلامي نيز با تربيت طلاب، موجب استحكام پايه هاي اين دين در جهان مي شود.
آيت الله پورمحمدي، ادامه داد: وظيفه كنوني علما و آحاد جامعه، احساس تكليف در برابر آرمان هاي انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامي و عمل به آن ها بوده كه تاكيدهاي رهبر معظم انقلاب هميشه بر اين اصول استوار است.
وي با اشاره به 12 ارديبهشت سالروز شهادت آيت الله استاد مرتضي مطهري و روز معلم گفت: انديشه و تفكر شهيد مطهري جزو سرمايه هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي بود و مسئولان و صاحب نظران بايد در راستاي اعتلاي آن ها در جامعه تلاش كنند.
آيت الله پورمحمدي، معلمي در حوزه و دانشگاه را از ويژگي هاي بارز و برجسته شهيد مطهري عنوان كرد و افزود: تسلط وي بر موضوعات علمي، استقبال از پرسش هاي دانشجويان و طلاب، تبيين مطالب علمي با بيان ساده و پرورش شاگرداني زبده از ديگر ويژگي هاي مهم اين معلم والا مقام بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395برچسب:, | 10:56 | نويسنده : شهروند مراغه ای |