یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی مراغه برترین های خود را شناخت

 یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی مراغه با عنوان سفیران هنر و مهربانی با معرفی برترین ها به كار خود پایان داد.

 

این جشنواره در چهار بخش طراحی و نقاشی، حجم و نقش برجسته، گرافیك و كاریكاتور، تذهیب و نگارگری و در دو محور ورك شاپ و نمایشگاه برگزار شد.
اعظم محرابی، بهروز مظاهری و سودا رزاقی نفرات اول تا سوم و ریحانه كاغذچی شایسته تقدیر در بخش نقاشی و طراحی شناخته شدند و رتبه اول بخش حجم و نقش برجسته نیز به محمدحسین پاشایی و رتبه سوم نیز به صورت مشترك به بهرام آشفته و مهسا صحتی تعلق گرفت و در این بخش اثری شایسته مقام دوم تشخیص داده نشد.
بخش گرافیك و كاریكاتور نیز دارای اثری شایسته رتبه دوم نبود و اثر رعنا بزازی مطلق رتبه اول و لیدا ملازاده رتبه سوم را به خود اختصال داد و در بخش تذهیب و نگارگری نیز اثر شمسه نوید فیاضی شایسته تقدیر شناخته شد.
هیات داوران جایزه ویژه خود و اثر برتر كل جشنواره را به آثار سنگی محمدحسین پاشایی اهدا كرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: جشنواره یازدهم از اسفند سال گذشته كار خود را آغاز كرد و طی این مدت 126 اثر از 46 هنرمند به دبیرخانه ارسال شد.
احمد دادرس فیاضی، افزود: از اهداف مهم این جشنواره ایجاد وفاق و همدلی بین هنرمندان بوده و در این دوره از جشنواره، هنرمندانی با سلایق و طیف های مختلف حضور داشتند.
هیات داوران یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی مراغه متشكل از صابر بقال اصغری، سیدرضی رضوی و سولماز عبدالوش بودند.
ورك شاپ یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی از اول تا سوم اردیبهشت در تالار عبدالقادر مراغی برگزار و نمایشگاه آثار راه یافته به این جشنواره از هفتم تا پانزدهم اردیبهشت در محل نگارخانه مهر مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان برگزار شد.
یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی مراغه به همت انجمن هنرهای تجسمی (صدرا) و با همكاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و كانون بسیج هنرمندان این شهرستان برگزار شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 18 ارديبهشت 1395برچسب:, | 9:22 | نويسنده : شهروند مراغه ای |