مراغه در فقدان نماینده خود در عزای عمومی است

 امام جمعه و فرماندار مراغه به مناسبت درگذشت ناگهانی محمدعلی حسین زاده، منتخب مردم مراغه و عجب شیر در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعیه ای امروز /دوشنبه/ را عزای عمومی در این شهرستان اعلام كردند.

 

 http://img7.irna.ir/1395/13950220/82066746/82066746-70709802.jpg

 

حسین زاده، منتخب مردم حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بامداد روز شنبه در سانحه واژگونی خودرو در محور زنجان - قزوین دار فانی را وداع گفت.
در این اطلاعیه آمده است كه درگذشت جانگداز و تاسف بار دكتر محمدعلی حسین زاده نماینده منتخب مردم شهید پرور و ولایت مدار مراغه و عجب شیر مایه تاثر و تالم شد.
به مناسبت این اتفاق ناگوار با تسلیت دوباره به مردم شهید پرور، روز دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 را در شهرستان ویژه مراغه عزای عمومی اعلام می كنیم.
پیكر محمدعلی حسین زاده منتخب مردم مراغه و عجب شیر امروز دوشنبه ساعت 10.30 صبح از مقابل مسجد شهدای مراغه تشییع و در گلشن زهرا (س) به خاك سپرده می شود.
آیت الله پورمحمدی امام جمعه مراغه صبح یكشنبه بر پیكر این منتخب نماز میت خواند و پیش از ظهر همان روز نیز با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مجلس و منتخبان مجلس دهم از مقابل مجلس قدیم شورای اسلامی تشییع شد.
حسین زاده منتخب مردم مراغه در مجلس دهم، صبح شنبه در حال عزیمت به سمت تهران برای شركت در همایش فرآیند قانونگذاری - الزامات و راهكارها بود كه در اثر حادثه رانندگی در بزرگراه زنجان - قزوین جان خود را از دست داد.
محمدعلی حسین زاده 39 ساله دارای مدرك تحصیلی دكتری علوم سیاسی از دانشگاه تهران، در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مراغه، عجب‌ شیر، سراجو و قلعه‌ چای از 90 هزار و 548 رای ماخوذه صحیح، 50 هزار و 980 رای كسب و به مجلس راه یافته بود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 20 ارديبهشت 1395برچسب:, | 12:8 | نويسنده : شهروند مراغه ای |