امام جمعه موقت مراغه: مجلس خبرگان رهبری پشتیبان ولایت فقیه است

 امام جمعه موقت مراغه گفت: مجلس خبرگان رهبری پشتیبان ولایت فقیه بوده و اعضای آن سنگربانان خیمه ولی فقیه هستند.

 

حجت الاسلام حمید محمدی راد، در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان با اشاره به آغاز پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری افزود: این مجلس همیشه از جایگاه مهمی در کشور برخوردار بوده و وظیفه پشتیبانی از ولایت فقیه را برعهده دارد.
وی اظهارکرد: تمامی اعضای منتخب این مجلس، افراد ولایی و انقلابی هستند و همیشه با اتکا به آرای مردم و وظیفه خود، پشتیبان ولی فقیه هستند.
وی، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به بحث نفوذ و جنگ نرم اشاره داشتند که با توجه به این تاکیدها، جمهوری اسلامی ایران اکنون در این حوزه ها نیازمند فداکاری مردم و مسئولان است تا بتواند در جنگ نرم با اتکا قدرت مردمی از توطئه نفوذ دشمن جلوگیری کند.
خطیب جمعه موقت مراغه گفت: اکنون مردم ومسوولان نباید از مساله نفوذ و جنگ نرم غافل شوند تا بتوان با پیروزی در جنگ نرم دشمن، مشکلات جامعه را حل کرد.
حجت الاسلام محمدی راد، با اشاره به فرارسیدن 11 خرداد روز جهانی عاری از دخانیات، ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی مردم توانستند با عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر، بسیاری از عادت های مخرب مصرف دخانیات که جامعه را فرا گرفته بود را از بین ببرند که از جمله آن می توان به حداقل رساندن مصرف دخانیات در مراکز عمومی اشاره کرد.
وی یادآوری کرد: اکنون نیز مسوولان موظف هستند که با فراهم کردن شرایط لازم زمینه کاهش مصرف این مواد در بین جامعه به ویژه جوانان را فراهم کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 7 خرداد 1395برچسب:, | 20:41 | نويسنده : شهروند مراغه ای |