دوره دوم تمرینات مربی فرانسوی در مراغه است
رئیس کمیته اسلالوم قایقرانی گفت:در مراغه دوره تمرینی جدیدی را در مراغه برای قایقرانان اسلالومی با مربی توماس راست از فرانسه آغاز خواهیم کرد.

 کتایون اشرف اظهار کرد:فردا پایان تمرین درتهران است که به رودخانه کرج خواهیم رفت تا در آبهای خروشان تمرین کنیم.تا به حال وضعیت یادگیری خیلی خوب پیش رفته است.پس از آن به مراغه خواهیم رفت تا دوره آموزشی دوم را آنجا برگزار کنیم.در این برنامه به دنبال فعال کردن استانها هستیم.
 
وی افزود:البته ما نقش کمک به آموزش را ایفا خواهیم کرد.استانهایی که استعدادهای خوبی در این رشته دارند اگر بتوانند از سنین پایین و اصولی کار کنند با موفقیت همراه است.این قایقرانان در آینده می توانند در رشته رفتینگ فعالیت کنند و در آمدزایی داشته باشند.
 
اشرف در ادامه توضیح داد:ما برنامه بلند مدتی را در این رشته داریم که با برنامه ریزی خوب به پیشرفت شایانی دست یابیم. رکسانا رازقیانپایان این هفته عازم فرانسه برای حضور در کمپ جهانی و تمرین است.البته تا به حال تمرینات خوبی داشته است.امیدوارم در رده بندی جهانی رنکیگش را جابجا کند.از سویی با توجه به اینکه تجربه بیشتری را داریم شانس بهتری هم خواهیم داشت.   



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 10 خرداد 1395برچسب:, | 6:14 | نويسنده : شهروند مراغه ای |