اعلام نتایج مرحله شهرستانی سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن در مراغه
 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مراغه از اعلام نتایج مرحله شهرستانی سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن‌کریم در شهرستان مراغه خبر داد.

 حجت‌الاسلام علی مطهری با اشاره به اینکه استقبال از این دوره از مسابقات در سطح خوبی قرار داشت، بیان کرد: در بخش اذان به ترتیب، یوسف خاکی، ناصر سلیمی و محمدعلی ملکی مقام اول تا سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

وی افزود: در بخش تحقیق نیز رحیم آذرشین فام، مهدی سابقی و شاهین ولی‌پور به‌ترتیب مقام اول تا سوم را در "بخش برادران" کسب کرده و همچنین در بخش ترتیل نیز امیرحسین سعیدی، سعید عباسی و فریدون احمدیه به ترتیب مقام اول تا سوم را در "بخش برادران" کسب کرده‌اند.

وی افزود: در بخش تحقیق "ویژه خواهران" نیز معصومه همت‌زاده، پریا خادمی و رقیه‌دیمی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کرده و همچنین در بخش ترتیل "ویژه خواهران" نیز شیرین دست‌افکن، ناهید اسمعیل‌سادات امام‌زاده و منیره وهم‌آزاد به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کرده‌اند.

حجت‌الاسلام مطهری با اعلام برگزیدگان در قسمت حفظ قرآن‌کریم بیان کرد: در این بخش از مسابقات نیز مهدی بشیری در حفظ پنج جزء "بخش برادران" و همچنین شیرین همتی، سریه اصلانی و فرحناز هنیفه به ترتیب نفرات اول تا سوم را در بخش حفظ پنج جزء "بخش خواهران" کسب کرده‌اند.

وی عنوان کرد: در بخش حفظ ۱۰ جزء از قرآن‌کریم "ویژه خواهران" نیز سلماز بیدار اصل و همچنین در حفظ ۱۰ جزء "ویژه برادران" نیز  صمد امراحی به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شده‌اند.

وی افزود: در بخش دعاخوانی "ویژه خواهران" مریم جباری و معصومه‌ اقبالفام نیز به ترتیب مقام اول تا دوم را کسب کرده‌اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 10 خرداد 1395برچسب:, | 6:15 | نويسنده : شهروند مراغه ای |