اعزام 750 نفر از مردم مراغه به حرم مطهر امام راحل

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: همزمان با ارتحال امام راحل 750 نفر از مردم این شهرستان به مرقد مطهر ایشان اعزام و با آرمان های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق می کنند.

 

سرهنگ دوم پاسدار حمید ساعدی، روز چهارشنبه در آئین هماهنگی اعزام این کاروان افزود: این تعداد از عاشقان امام راحل برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و رهبری در آیین های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضور پیدا می کنند.
وی با بیان اینکه 500 نفر از این زائران با 12 دستگاه اتوبوس و 250 نفر نیز به وسیله قطار به حرم مطهر امام (ره) اعزام می شوند، یادآور شد: این زائران شامل 500 نفر برادر و 250 نفر خواهر هستند که عصر پنجشنبه به تهران اعزام می شوند.
ساعدی اضافه کرد: یک دستگاه آمبولانس با گروه پزشکی و یک دستگاه خودروی آماد نیز برای پشتیبانی از کاروان زائران مراغه با این کاروان حرکت می کنند.
وی با بیان اینکه امام خمینی‌(ره)، منبع و سرچشمه هدایت، راهنمایی عملی، اعتقادی جامعه، نظام اسلامی به راه حق و منطق صحیح زندگی است، گفت: در صورت توجه مناسب به آرمان های امام راحل، جامعه و ارزش‌های آن بیمه می شود.
ساعدی ادامه داد: تقویت روحیه ولایت پذیری، تجدید میثاق با امام خمینی(ره) و پیمودن مسیر و طریقت امام راحل از مهم‌ترین اهداف اعزام این کاروان‌ها به مرقد مطهر ایشان است.
وی گفت: این کاروان بعد از ظهر 14 خرداد از تهران به مراغه حرکت می کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 13 خرداد 1395برچسب:, | 5:52 | نويسنده : شهروند مراغه ای |