دوره مربیگری قایقرانی اسلالوم کشور در مراغه شروع شد

 دوره سوم کارگاه قایقرانی اسلالوم کشور ویژه ورزشکاران و مربیان این رشته ورزشی با حضور 25 ورزشکار کشور در مراغه شروع شد.

 

http://img7.irna.ir/1395/13950312/82097457/82097457-70768337.jpg

رئیس کمیته آب های خروشان (اسلالوم قایقرانی) کشور روز چهارشنبه در حاشیه آغاز این کارگاه آموزشی به خبرنگار ایرنا گفت: این دوره هم اکنون با حضور 'توماس راست' مربی فرانسوی و پنج تن از ورزشکاران زن و 20 تن از ورزشکاران مرد در رده سنی نوجوانان و جوانان کشور برگزار می شود.
کتایون اشرف، افزود: در این دوره که در پیست اسلالوم آب های خروشان مراغه برگزار می شود، سرفصل های آموزشی با عنوان های تکنیک های اسلالوم، آشنائی با گرفتن دروازه ها و حفظ تعادل (غلتیدن) در اسلالوم آب های خروشان آموزش داده می شود.
وی با اشاره به اینکه دوره های مختلف این کارگاه در تهران، کرج، مراغه و کردستان برگزار می شود، یادآور شد: میانگین سنی شرکت کنندگان در این کارگاه ها 12 سال بوده که تلاش می شود با گسترش آموزش های استاندارد بین المللی، ورزشکاران در سطح قهرمانی جهان تربیت و وارد رقابت های جهانی شوند.
رئیس کمیته آب های خروشان (اسلالوم قایقرانی) کشور اظهار داشت: در این کارگاه تمامی آموزش ها در سطح بین المللی با هدف بومی سازی آموزش ارائه می شود و پس از پایان کارگاه ورزشکاران مستعد جهت عضویت در تیم ملی انتخاب می شوند.
اشرف، ادامه داد: ورزشکارانی که در دوره های مربیگری شرکت می کنند در آموزش های ویژه سطح سنی خود شرکت می کنند و در پایان از آنان آزمون های عملی و علمی برای مربیگری گرفته می شود.
وی گفت: با تمرکز آموزش های حرفه ای در بین نوجوانان می توان ورزش اسلالوم در ایران را به سکوهای قهرمانی جهان رساند که در این ارتباط این کمیته در سال جاری علاوه بر این کارگاه، اقدام به برگزاری دوره های مختلف مربیگری و داوری بین المللی، اردوهای مستمر انتخابی تیم ملی جهت شرکت در المپیک آرژانتین می کند.
وی یادآوری کرد: طبق نظر توماس راست مربی فرانسوی، پیست آب های خروشان مراغه از ظرفیت قوی برای برگزاری دوره های آموزشی و مسابقه های بین المللی برخوردار بوده و می توان از آن به عنوان شهر آب یاد کرد.
دوره سوم آموزش مربیگری اسلالوم آب های خروشان کشور به همت اداره ورزش شهرداری و با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیات قایقرانی مراغه از 12 تا 16 خرداد برگزار می شود.
پیست قایقرانی اسلالوم مراغه به عنوان نخستین پیست طبیعی آب های خروشان کشور در سال 91 توسط مدیریت شهری مراغه در رودخانه صوفی چای این شهرستان احداث شده و تا کنون علاوه بر میزبانی اردوهای تیم ملی، دو دوره مسابقه های قهرمانی کشور در آن برگزار شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 13 خرداد 1395برچسب:, | 5:54 | نويسنده : شهروند مراغه ای |