اجرای طرح ضیافت الهی برای پذیرای از میهمانان خدا دربقاع متبرکه مراغه

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه گفت: بقاع متبرکه این شهرستان از اول ماه مبارک رمصان با اجرای طرح ضیافت الهی پذیرای میهمانان خداست.

 

حجت الاسلام فریدون مطهری افزود: این طرح در امامزادگان سیدمحمد(ع) و سید ابراهیم(ع) و برخی از مساجد شاخص این شهرستان از جمله مسجد جامع، آقا محمدتقی، خاتم الانبیا (ص)، جامع پهرآباد و صاحب الازمان اجرا می شود.
وی اظهار کرد: سخنرانی توسط روحانیان، ختم قرآن، برپایی نمازهای یومیه و ادعیه خوانی، جلسه های تفسیر و ترتیل خوانی قرآن و نمایشگاه های فرهنگی از برنامه های این اداره در این اماکن در ماه مبارک رمضان است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه یادآور شد: آیین ختم قرآن و ترتیل خوانی برادران و خواهران علاقه مند به فعالیت های قرآنی نیز از ساعت 12 هر روز در این امامزادگان و مساجد برگزار می شود و هر روز یک جزء از کلام الله مجید تلاوت می شود.
حجت الاسلام مطهری، ادامه داد: حضور مردم در این مراسم آزاد بوده و در آخر ماه رمضان آیین ختم قرآن با حضور قاریان و فعالان قرآنی این شهرستان برگزار می شود.
وی گفت: طرح ضیافت الهی هر سال از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه در بقعه های کشور برگزار می شود که در سال گذشته حدود 12 هزار نفر از مردم این شهرستان از ثمرات معنوی این طرح بهره مند شدند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 18 خرداد 1395برچسب:, | 7:4 | نويسنده : شهروند مراغه ای |