آغاز طرح نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی همزمان با ماه رمضان در مراغه

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مراغه از آغاز طرح نظارت و بازرسی واحدهای صنفی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

 

ایوب خیرالهی افزود: این طرح برای حفظ حقوق مردم، با جدیت اجرا می‌شود و این اداره نظارت های خود را از اول هفته جاری قبل از ابلاغ سازمانی به ‌منظور جلوگیری از تخلف واحدهای صنفی آغاز کرده است.
وی اظهار کرد: در این طرح اتحادیه های صنفی از جمله قنادان، مرغ پرکنده و پروتئین فروشی، سبزی و میوه جات، خوار و بار فروشان از واحدهای صنفی بازرسی بعمل آورده و موارد لازم را متذکر شده اند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مراغه، با اشاره به اینکه طرح نظارت هر روز از صبح تا افطار در سطح شهر اجرا می شود، یادآور شد: بر اساس این طرح تمامی واحدهایی که مردم در ایام رمضان خرید می‌کنند به‌صورت ویژه مورد بازرسی و نظارت قرار می‌گیرد تا شاهد هیچ‌گونه تخلفی از سوی واحدهای صنفی در این ایام نباشیم.
خیرالهی، ادامه داد: درج کد به ‌جای قیمت کالا در واحدهای صنفی تخلف بوده و بر اساس قانون با متخلفان در واحدهای صنفی به ‌شدت برخورد خواهد شد.
وی، با تأکید بر مشارکت مردم در جلوگیری از تخلف واحدهای صنفی، گفت: کم‌فروشی، صادر نکردن صورتحساب و احتکار از جمله موارد تخلف واحدهای صنفی به شمار می رود و مردم در صورت مشاهده موارد فوق آن را به سامانه 124 مربوط به دریافت شکایت ها و گزارش‌های مردمی سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 18 خرداد 1395برچسب:, | 7:5 | نويسنده : شهروند مراغه ای |